Teribear – online reklama pomáha deťom z detských domov

Andrej Probst, 12. január 2016, Inovácie, čítalo 2328 ľudí

V týchto dňoch sa návštevník stránok www.novinky.cz môže stretnúť s online reklamou na červeného medvedíka – Teribear. Za ním sa skrýva charitatívna kampaň, ktorá zbiera peniaze pre deti z detských domov cez Nadáciu Terezy Maxovej. Ak máte 5 minút čas, zapojte sa do kampane, 1 000 krát kliknite na medvedíka a deťom tak venujete 50 korún.

Teribear

Ako reklamná kampaň funguje

Návštevník www.novinky.cz klikne na reklamný banner s červeným medvedíkom a zobrazí sa mu samotný medvedík, na ktorého sa dá klikať. Každý klik sa počíta, maximálne je možné urobiť 1 000 klikov. Za každý klik sa na konto Nadácie Terezy Maxovej pripíše 5 halierov. Naklikať je tak možné 50 korún, čo trvá približne 5 minút.

Aby klikanie bolo veselšie, návštevník je povzbudzovaný textovými hláškami, ako by šlo o športový výkon. A športový výkon to aj je, vyskúšajte čo najrýchlejšie naklikať 1 000 klikov. Okrem povzbudzujúcich hesiel sa mení aj tvár medvedíka.

Kto chce prispieť viac ako 50 korunami, môže opakovane klikať na medvedíka aj po naklikaní 1 000 klikov. Stačí prejsť do e-shop kampane, vrátiť sa späť a počítadlo je vynulované.

Teribear

Do reklamnej kampane sa zapojilo niekoľko hráčov

  • Seznam vytvoril IT riešenie, ktoré zbiera a počíta kliky.
  • www.novinky.cz poskytli reklamný priestor na svojom webe pre zobrazenie Teribeara.
  • NG banka je sponzorom projektu. Vyklikané peniaze vloží banka na účet Nadácie Terezy Maxovej.
  • Nadácia Terezy Maxovej sa postará o vhodné využitie nazbieraných peňazí pre deti z detských domov.
  • A celé to funguje vďaka návštevníkom, ktorí si reklamný banner otvoria a strávia nejaký krátky čas svojho života tým, že sa pozerá na červeného Teribeara a kliká a kliká. Kto to nevydrží, môže ísť priamo do e-shopu Teribeara a podporiť deti z detských domov priamo zo svojich peňazí.

Kto ďalší vytvorí zaujímavú a kreatívnu reklamnú kampaň na charitatívne účely?

Čo Ty na to?