V týchto dňoch sa návštevník stránok www.novinky.cz môže stretnúť s online reklamou na červeného medvedíka – Teribear. Za ním sa skrýva charitatívna kampaň, ktorá zbiera peniaze pre deti z detských domov cez Nadáciu Terezy Maxovej. Ak máte 5 minút čas, zapojte sa do kampane, 1 000 krát kliknite na medvedíka a deťom tak venujete 50 korún.
Ako reklamná kampaň funguje
Návštevník www.novinky.cz klikne na reklamný banner s červeným medvedíkom a zobrazí sa mu samotný medvedík, na ktorého sa dá klikať. Každý klik sa počíta, maximálne je možné urobiť 1 000 klikov. Za každý klik sa na konto Nadácie Terezy Maxovej pripíše 5 halierov. Naklikať je tak možné 50 korún, čo trvá približne 5 minút.
Aby klikanie bolo veselšie, návštevník je povzbudzovaný textovými hláškami, ako by šlo o športový výkon. A športový výkon to aj je, vyskúšajte čo najrýchlejšie naklikať 1 000 klikov. Okrem povzbudzujúcich hesiel sa mení aj tvár medvedíka.
Kto chce prispieť viac ako 50 korunami, môže opakovane klikať na medvedíka aj po naklikaní 1 000 klikov. Stačí prejsť do e-shop kampane, vrátiť sa späť a počítadlo je vynulované.
Do reklamnej kampane sa zapojilo niekoľko hráčov
- Seznam vytvoril IT riešenie, ktoré zbiera a počíta kliky.
- www.novinky.cz poskytli reklamný priestor na svojom webe pre zobrazenie Teribeara.
- NG banka je sponzorom projektu. Vyklikané peniaze vloží banka na účet Nadácie Terezy Maxovej.
- Nadácia Terezy Maxovej sa postará o vhodné využitie nazbieraných peňazí pre deti z detských domov.
- A celé to funguje vďaka návštevníkom, ktorí si reklamný banner otvoria a strávia nejaký krátky čas svojho života tým, že sa pozerá na červeného Teribeara a kliká a kliká. Kto to nevydrží, môže ísť priamo do e-shopu Teribeara a podporiť deti z detských domov priamo zo svojich peňazí.