Nové Apartmány Donovaly TTT sa predstavujú na Facebooku

Andrej Probst, 4. január 2016, Inovácie, čítalo 1525 ľudí

Na Donovaloch vzniklo v záveru roku 2015 nové ubytovacie zariadenie Apartmány Donovaly Tip Top Tour. Aby sa potencionálni návštevníci o zariadení dozvedeli, rozhodli sa majitelia využiť okrem iného aj Facebook. Pripravili pre užívateľov Facebooku veľmi jednoduchú hru o pobyt na 3 noci pre 2 osoby zdarma práve v nových apartmánoch.

Označ stránku Páči sa mi a zdieľaj

TTT a Facebook

Úlohou súťažiacich bolo urobiť dve jednoduché veci. Označiť facebookovú stránku Apartmánov ako Páči sa mi (Like) a zdieľať facebookový príspevok, ktorý informoval o súťaži.

Potrebné je splniť ešte jednu drobnú podmienku, vo facebookovom nastavení je potrebné mať nastavené verejné zobrazenie vecí, ktoré sa vám páčia. Tým, že užívatelia dajú nejakej stránke Like, nestávajú sú priateľmi a tak facebooková stránka nevie, kto jej dal Like. Apartmány to zisťujú tak, že pozrú, kto zdieľal súťažný príspevok a preveria, či má zverejnený aj Like facebook stránky.

Sú to drobnosti, na ktoré musí organizátor súťaže na Facebooku myslieť, keď zostavuje kampaň. Vyhlásenie súťaže je jednoduché, nesmie sa zabudnúť aj na spôsob vyhodnocovania, ideálne, aby šlo vyhodnocovanie automaticky.

Vyhodnotenie súťaže

TTT a Facebook

Súťaž skončila na konci roku 2015. To bol posledný termín, kedy boli Like-y a zdieľania počítané do súťaže o pobyt na Donovaloch. Zo všetkých platných hlasov sa vylosoval výherca, ktorý, keď sa k výhre prihlási, užije si pobyt v nových apartmánoch.

TTT a Facebook

Transparentnosť súťaže

TTT a Facebook

Usporiadateľ pripravil zdieľaný dokument (spreadsheet) v Google Docs, ktorý priebežne dopĺňal menami tých, ktorí splnili podmienky súťaže. Každý mal tak možnosť si preveriť, že sa dostal do losovania.

Na záver

Súťaže sa podľa vyššie uvedeného zoznamu ľudí zúčastnilo 9 620 ľudí. Dnes má Facebook stránka Apartmánov Donovaly TTT uvedených 12 245 ľudí, ktorým sa stránka páči. Je zrejmé, že výraznú väčšinu získala vďaka jednoduchej súťaži na Facebooku. Príprava súťaže bola na pár minút. Najviac času zabralo udržiavanie zoznamu zapojených hráčov. Súťaž sa tak stala efektívnym marketingovým nástrojom, ako zvýšiť povedomie o novom ubytovacom zariadení na Donovaloch.

Čo Ty na to?